Welkom bij Wisse Kommunikatie

Wisse Kommunikatie is een communicatie-adviesbureau in Arnhem, dat  gespecialiseerd is in corporate communicatie en public relations. Sinds de oprichting in 1982 werkt Wisse Kommunikatie voor tal van internationale opdrachtgevers met name in technologiesectoren als de ICT, de automotive sector, transport & logistiek, industrie, bouw en gezondheidszorg. Onze dienstverlening omvat communicatie-onderzoek en strategie, public relations, de ontwikkeling en productie van content en communicatiemiddelen, social media en crisiscommunicatie. Samenwerking vindt plaats op basis van de algemene voorwaarden van de VPRA, de brancheorganisatie voor PR- en communicatie-adviesbureaus.

 

Dankzij InstiCOM, ons bureau in Brussel, kunnen we onze opdrachtgevers ook in België ondersteunen. Wisse Kommunikatie is bovendien partner van de Worldcom Public Relations Group, het grootste netwerk van onafhankelijke PR-adviesbureaus ter wereld.

Nieuws van opdrachtgevers

  • 24-01-2017
    Inschrijving Nationale Zorginnovatieprijs 2017 geopend

    HealthValley-logo-rgb_pm.jpgOndernemers kunnen vanaf dinsdag 24 januari hun zorginnovaties via zorginnovatie.nl aanmelden voor de Nationale Zorginnovatieprijs 2017. De Nationale Zorginnovatieprijs is een jaarlijks terugkerend initiatief van Stichting Zorginnovatie Nederland en haar partners om scale-ups in de zorg- en welzijnssector te steunen. De winnaar ontvangt een geldbedrag van € 15.000, - om zijn bedrijf verder te ontwikkelen. De uitreiking vindt plaats tijdens het Health Valley Event 2017 op donderdag 9 maart in Nijmegen.  » Lees meer

  • 24-01-2017
    De Liedjesfabriek ontvangt cheque van € 45.000,- van Coop

    liedjesfabriek logo.jpgAfgelopen week ontving stichting de Liedjesfabriekeen cheque van € 45.000,- van supermarktketen Coop. De klanten van de 258 Coop-vestigingen konden in het najaar van 2016 tien weken lang hun statiegeld doneren aan de stichting. Coop verdubbelde het ingezamelde bedrag, waardoor de Liedjesfabriek zeker 500 zieke kinderen blij kan maken met hun eigen liedje.  » Lees meer

  • 23-01-2017
    Rollon neemt Italiaanse producent van lineaire techniek TMT over

    Rollon_logo.pngRollon, de leverancier van lineaire techniek uit het Italiaanse Vimercate, neemt TMT over. Dit bedrijf produceert lineaire systemen en rails en was voorheen eigendom van de Mondial S.p.A. TMT heeft zijn hoofdkantoor in Milaan en productiefaciliteiten in Castel San Giovanni. Met de overname zet Rollon zijn groeistrategie door en verstevigt het bedrijf zijn leidende positie in lineaire geleidingen, telescopische geleiders en lineaire assen, die worden toegepast in de machinebouw, transport en medische technologie.  » Lees meer

» Meer nieuws

Volg ons op Twitter

Nieuws van Wisse Kommunikatie

  • 16-01-2017
    Nieuwe klant Synology

    Synology_logo_pm.pngWisse Kommunikatie heeft weer een nieuwe mooie naam aan haar IT-portfolio mogen toevoegen: Synology, een wereldwijd toonaangevende producent van NAS-oplossingen.  » Lees meer

  • 12-01-2017
    Wisse Kommunikatie in Top 100 beste Nederlandse dienstverleners

    Wisse_MT.pngIn de Top 100 van beste Nederlandse dienstverleners, die traditioneel in december verschijnt, staat Wisse Kommunikatie op plaats 48. Dat is een verrassende notering voor een middelgroot communicatie-adviesbureau. In de Top 10 van beste dienstverleners in het segment communicatie-advies staan we op een gedeelde vijf plek; voor internationale collega’s als Porter Novelli, Fleishman Hillard, Burson Marsteller en Weber Shandwick. De ranglijsten worden elk jaar samengesteld in opdracht van Management Team, een van de grootste managementbladen in Nederland. Lees hier de reactie van managing partners Theo Snijders en Serge Beckers.  » Lees meer

  • 10-01-2017
    Tips voor onderscheidend pitchen

    Een opdracht die aan je neus voorbijgaat doet altijd weer pijn. ‘Was mijn pitch inhoudelijk niet goed genoeg?’ is dan vaak je eerste gedachte. Hoewel je zelf eigenlijk ook weet dat de inhoud van je verhaal slechts voor 7% bepaalt hoe je boodschap overkomt. Dus misschien lag het probleem een niveau dieper. Lag het aan je stemgebruik en aan je lichaamstaal. Of erger nog: aan het ontbreken van een match met je gesprekspartner op ‘onderbuikniveau’…. Samen met STORM Tekst & Training hebben we een artikel gemaakt over ‘onderscheidend pitchen’, dat verschenen is in Marketing Rendement, nummer 1-2017.  » Lees meer

» Meer nieuws