Welkom bij Wisse Kommunikatie

Wisse Kommunikatie is een communicatie-adviesbureau in Arnhem, dat  gespecialiseerd is in corporate communicatie en public relations. Sinds de oprichting in 1982 werkt Wisse Kommunikatie voor tal van internationale opdrachtgevers met name in technologiesectoren als de ICT, de automotive sector, transport & logistiek, industrie, bouw en gezondheidszorg. Onze dienstverlening omvat communicatie-onderzoek en strategie, public relations, de ontwikkeling en productie van content en communicatiemiddelen, social media en crisiscommunicatie. Samenwerking vindt plaats op basis van de algemene voorwaarden van de VPRA, de brancheorganisatie voor PR- en communicatie-adviesbureaus.

 

Dankzij InstiCOM, ons bureau in Brussel, kunnen we onze opdrachtgevers ook in België ondersteunen. Wisse Kommunikatie is bovendien partner van de Worldcom Public Relations Group, het grootste netwerk van onafhankelijke PR-adviesbureaus ter wereld.

Nieuws van opdrachtgevers

  • 25-04-2017
    HECO-Schrauben ook in 2016 bij de beste partners voor de gereedschapshandel

    HECO Schrauben_logo.pngAl sinds elf jaar eindigt HECO-Schrauben bij de Duitse verkiezing van de beste partners voor de gereedschapshandel op plek een of twee in de categorie ‘bevestigingstechniek'. Ook bij de verkiezing over 2016 kreeg HECO-Schrauben weer uitstekende beoordelingen op de verschillende criteria. Het bedrijf eindigde dit jaar op de tweede plaats achter GH Baubeschläge. Gerekend vanaf 2006 neemt HECO-Schrauben in het totaalklassement de eerste plaats in.  » Lees meer

  • 24-04-2017
    Rollon benoemt Rüdiger Knevels tot General Manager

    Rollon_logo.pngRollon, producent en leverancier van lineaire assen en geleidingen voor de industrie, heeft Rüdiger Knevels tot General Manager van Rollon International benoemd. In die functie heeft Knevels ook zitting in de directie van de Rollongroep. Zijn positie als algemeen directeur van het Duitse Rollon GmbH houdt Knevels eveneens aan.  » Lees meer

  • 24-04-2017
    thyssenkrupp zet Microsoft HoloLens in voor het inmeten van trapliften

    logo.pngTechnologieconcern thyssenkrupp heeft aangekondigd de Microsoft HoloLens-technologie voortaan ook voor het inmeten van haar trapliften te gaan gebruiken. thyssenkrupp zette de technologie eerder al in bij haar onderhoudswerkzaamheden aan liften. Met de HoloLens, ‘een mixed-reality device', kunnen de adviseurs van thyssenkrupp de trap van de klant al bij het eerste bezoek inmeten. Het device visualiseert de meetgegevens in een ‘Mixed-Reality'-omgeving, waarin de klant de traplift in zijn eigen woning geprojecteerd ziet. Door gebruik te maken van de HoloLens kan de levertijd van een traplift met factor vier worden teruggebracht.  » Lees meer

» Meer nieuws

Volg ons op Twitter

Nieuws van Wisse Kommunikatie

  • 13-04-2017
    Blogupdate

    Heb je de laatste blogs van de consultants van Wisse Kommunikatie al gelezen?  » Lees meer

  • 13-04-2017
    Workshop “Crisiscommunicatiehandboek voor de zorg”

    Op 6 april hebben we een workshop georganiseerd waarin we de deelnemers meenamen in de dynamiek van een crisis in de zorgsector en ze handvatten gaven om deze communicatief in goede banen te leiden.  » Lees meer

  • 04-04-2017
    Online content platform als brandingtool

    Saffira Holtman heeft tijdens haar stageperiode bij Wisse Kommunikatie een onderzoek uitgevoerd naar de rol die online content platforms spelen op het gebied van branding. Het onderzoek bestond uit een literatuuronderzoek en interviews met verschillende organisaties die reeds een online content platform inzetten. Verder sprak ze met PressPage die de technologie achter online content platformen levert. De uitkomsten van het onderzoek kun je hier teruglezen.  » Lees meer

» Meer nieuws