Corporate communicatie

Het begrip ‘corporate communicatie’ kent vele definities. Een zeer treffende is de beschrijving die stelt dat ‘corporate communicatie gaat over de communicatie van de organisatie en de organisatie van de communicatie.’ Dat onze consultants het eerste lid van deze definitie - communicatie van de organisatie – in de vingers hebben, zal u niet verbazen. Dat veel organisaties ook onze hulp inroepen om hun communicatie te stroomlijnen, behoeft misschien enige uitleg.

Content-creatie en -distributie

Om kort te gaan: onze consultants creëren de juiste content voor u. Of het nu gaat om een webtekst, een brochure, een blog, of een item voor de nieuwsbrief, de bijbehorende schrijfstijlen hebben we in de vingers. Maar we helpen u ook deze content via de meest efficiënte kanalen bij de juiste mensen te krijgen. Indien nodig ontwikkelen we een communicatieplan met u, trainen we uw mensen en zetten we de poppetjes zowel intern als extern op de juiste plek. Vaak zijn wij zelf die poppetjes; we nodigen onszelf dan ook geregeld uit bij onze klanten op kantoor om een dag mee te lopen, te inventariseren, te sparren, te adviseren en mee te schrijven.