Nieuws en blogs

Nieuws

  • 24-07-2017
    De HyMove-bus: een never ending story

    In de periode 2010 tot 2014 heeft Wisse Kommunikatie een uitgebreid pakket communicatie-activiteiten voor het Arnhemse waterstofproject HyMove uitgevoerd. Daarna hebben we de start-up HyMove B.V. ondersteund. Nu mogen we het succesverhaal van HyMove wereldkundig maken.» Lees meer

    Hymove_logo.png
  • 24-07-2017
    Samenwerking Arnhem Business School en startups

    Wisse Kommunikatie heeft een samenwerkingsverband ontwikkeld voor en met de Arnhem Business School (onderdeel van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) en een startup accelerator.» Lees meer

  • 22-06-2017
    Nieuwe opdrachtgever Livv Mobile Health

    We verwelkomen deze maand een interessante nieuwe opdrachtgever: Livv Mobile Health. En deze klant is om twee redenen een mooie aanvulling op ons zorgportfolio: enerzijds omdat Livv de kracht van PR al ervaren heeft via ons werk voor onze Belgische opdrachtgever Zembro, anderzijds omdat deze jonge eHealth-provider kan meeliften op onze startup-propositie.» Lees meer

    Livv.jpg
  • 31-05-2017
    Worldcom Public Relations Group breidt netwerk uit met twee partners

    De Worldcom Public Relations Group, ’s werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft twee nieuwe partners toegevoegd aan haar netwerk. Made in PR uit Polen en OptimumBrand uit Turkije werden geïntroduceerd op de jaarlijkse Worldcom-conferentie, die dit jaar in Hong Kong plaatsvond.» Lees meer

    logo-worldcom.gif
  • 04-05-2017
    Blogupdate Wisse Kommunikatie

    Heb je de laatste blogs van de consultants van Wisse Kommunikatie al gelezen?» Lees meer

  • 13-04-2017
    Blogupdate

    Heb je de laatste blogs van de consultants van Wisse Kommunikatie al gelezen?» Lees meer

  • 13-04-2017
    Workshop “Crisiscommunicatiehandboek voor de zorg”

    Op 6 april hebben we een workshop georganiseerd waarin we de deelnemers meenamen in de dynamiek van een crisis in de zorgsector en ze handvatten gaven om deze communicatief in goede banen te leiden.» Lees meer

  • 04-04-2017
    Online content platform als brandingtool

    Saffira Holtman heeft tijdens haar stageperiode bij Wisse Kommunikatie een onderzoek uitgevoerd naar de rol die online content platforms spelen op het gebied van branding. Het onderzoek bestond uit een literatuuronderzoek en interviews met verschillende organisaties die reeds een online content platform inzetten. Verder sprak ze met PressPage die de technologie achter online content platformen levert. De uitkomsten van het onderzoek kun je hier teruglezen.» Lees meer

  • 23-03-2017
    Worldcom, Wisse, Leonardo

    Met ingang van februari is Leonardo Puri begonnen met zijn afstudeerstage bij Wisse Kommunikatie voor een periode van vijf maanden. Hij is laatstejaars student Integrated Communications aan de Arnhem Business School.» Lees meer

    Leonardo Puri_sq.jpg
  • 17-03-2017
    Worldcom Public Relations Group Weighs in on Impact Of “Fake News”

    Latest Installment of Voxpopme-Powered “Issues Insights” Finds That Over 80 Percent of Global PR Experts Do Not Believe the American News-Consuming Public is Able to Tell the Difference Between Fake News Sites and Legitimate Sources» Lees meer

    logo-worldcom.gif
1 / 2 / 3 / Volgende