Nieuws en blogs

Nieuws

  • 31-05-2017
    Worldcom Public Relations Group breidt netwerk uit met twee partners

    De Worldcom Public Relations Group, ’s werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft twee nieuwe partners toegevoegd aan haar netwerk. Made in PR uit Polen en OptimumBrand uit Turkije werden geïntroduceerd op de jaarlijkse Worldcom-conferentie, die dit jaar in Hong Kong plaatsvond.» Lees meer

    logo-worldcom.gif
  • 04-05-2017
    Blogupdate Wisse Kommunikatie

    Heb je de laatste blogs van de consultants van Wisse Kommunikatie al gelezen?» Lees meer

  • 13-04-2017
    Blogupdate

    Heb je de laatste blogs van de consultants van Wisse Kommunikatie al gelezen?» Lees meer

  • 13-04-2017
    Workshop “Crisiscommunicatiehandboek voor de zorg”

    Op 6 april hebben we een workshop georganiseerd waarin we de deelnemers meenamen in de dynamiek van een crisis in de zorgsector en ze handvatten gaven om deze communicatief in goede banen te leiden.» Lees meer

  • 04-04-2017
    Online content platform als brandingtool

    Saffira Holtman heeft tijdens haar stageperiode bij Wisse Kommunikatie een onderzoek uitgevoerd naar de rol die online content platforms spelen op het gebied van branding. Het onderzoek bestond uit een literatuuronderzoek en interviews met verschillende organisaties die reeds een online content platform inzetten. Verder sprak ze met PressPage die de technologie achter online content platformen levert. De uitkomsten van het onderzoek kun je hier teruglezen.» Lees meer

  • 23-03-2017
    Worldcom, Wisse, Leonardo

    Met ingang van februari is Leonardo Puri begonnen met zijn afstudeerstage bij Wisse Kommunikatie voor een periode van vijf maanden. Hij is laatstejaars student Integrated Communications aan de Arnhem Business School.» Lees meer

    Leonardo Puri_sq.jpg
  • 17-03-2017
    Worldcom Public Relations Group Weighs in on Impact Of “Fake News”

    Latest Installment of Voxpopme-Powered “Issues Insights” Finds That Over 80 Percent of Global PR Experts Do Not Believe the American News-Consuming Public is Able to Tell the Difference Between Fake News Sites and Legitimate Sources» Lees meer

    logo-worldcom.gif
  • 23-02-2017
    Nieuwe klant Health Valley

    Een nieuwe klant waar Wisse Kommunikatie bijzonder blij mee is, is Health Valley. En dat zit hem met name in het feit dat we Health Valley van heel dichtbij kennen; behalve opdrachtnemer zijn we namelijk ook lid en partner van deze organisatie.» Lees meer

    HealthValley-logo-rgb_300.jpg
  • 21-02-2017
    Nieuwe klant Cornerstone OnDemand

    Het klantportfolio van Wisse Kommunikatie is onlangs uitgebreid met Cornerstone OnDemand, wereldwijd aanbieder van cloud-based learning en human capital management software.» Lees meer

    CSOD_New_Logo_pm.jpg
  • 16-02-2017
    Dutch Open Hackathon 2016 – een terugblik

    Wisse Kommunikatie had de eer om zowel de mediarelaties als de social media-activiteiten voor de Dutch Open Hackathon 2016 te verzorgen. Tijdens deze hackathon werkten 49 teams gedurende drie dagen aan de ontwikkeling van toepassingen op basis van data die beschikbaar werd gesteld door de Kamer van Koophandel, KLM, Philips, Politie, PostNL en Schiphol Group. De resultaten van onze inspanningen hebben we samengevat.» Lees meer

    logo DOH_PM.jpg
1 / 2 / 3 / Volgende