Nieuws en blogs

CCV en Bunzl kijken terug op succesvolle Webwinkel Vakdagen

Verschillende klanten van Wisse Kommunikatie maakten zich 21 januari 2016 op voor alweer de 10e editie van de Webwinkel Vakdagen. De jaarlijkse, tweedaagse vakbeurs voor webwinkeliers in de Jaarbeurs Utrecht is de ideale gelegenheid om de laatste ontwikkelingen te presenteren aan (toekomstige) klanten en de pers. Natuurlijk was Wisse Kommunikatie van de partij om haar klanten te ondersteunen, maar ook om zich volledig onder te dompelen in de laatste ontwikkelingen en trends in het vakgebied.

Onder meer CCV – onlangs klant geworden van Wisse Kommunikatie! – was op de Webwinkel Vakdagen te vinden en maakte van de gelegenheid gebruik om de eerste geïntegreerde internetkassa voor webshops te presenteren. CCV is met de nieuwe Payment Service Provider (PSP) de enige aanbieder van een volledig geïntegreerde betaaldienst voor onder andere iDEAL, creditcards, Bancontact/Mister Cash en PayPal. De aanwezige beursbezoekers waren enthousiast over deze laatste innovatie van CCV.

CCV_20160121_132230.jpg 

Bunzl Retail & Industry lanceerde de Foodmailer, een kartonnen verpakkingsoplossing met paperbase icepacks waarmee webwinkeliers versproducten gekoeld kunnen verzenden. Met behulp van een app kunnen zij precies berekenen hoeveel icepacks nodig zijn bij een bepaalde hoeveelheid, buitentemperatuur, levertijd en gewenste aflevertemperatuur. De Foodmailer gooide hoge ogen onder de bezoekers van de stand.

Annelies Clements, national sales manager food retail & industry bij Bunzl: “De Webwinkel Vakdagen zijn de ideale gelegenheid om webwinkeliers kennis te laten maken met de Foodmailer. De beurs is in tien edities uitgegroeid tot één van Europa’s grootste vakevenementen op het gebied van e-commerce. Webwinkeliers kunnen op de beurs zelf zien hoe duurzaam en eenvoudig de Foodmailer in gebruik is.”

_DSC0005.jpg