Nieuws en blogs

Wisse ondersteunt bij de campagne ‘Kraanwater Graag’ van Vitens

Vitens, het grootste drinkwaterbedrijf van Nederland, heeft Wisse Kommunikatie ingeschakeld voor de regionale PR-ondersteuning van de bewustwordingscampagne ‘Kraanwater Graag’.

De campagne is in het leven geroepen ter ere van het tienjarig bestaan van Vitens dit jaar. Klanten van Vitens die deze zomer in de horeca of op een festival om kraanwater vragen en dit zonder problemen krijgen, worden gevraagd hiervan een ‘kraanwaterselfie’ te nemen en deze op Kraanwaterkaart.nl te plaatsen. Zij kunnen daarmee een van de honderd watertappunten winnen voor hun gemeente. De tappunten worden in overleg met de winnaar geplaatst op pleinen, in natuurgebieden, bij sportverenigingen of op scholen en worden voorzien van de naam van de winnaar.

Vitens wil met deze campagne iedereen bewust maken van de waarde van ons kraanwater. Veel Nederlanders vinden het namelijk bezwaarlijk om buitenshuis om kraanwater te vragen.

Gedurende deze zomer zullen we de zichtbaarheid van Vitens verbeteren en de campagne ‘Kraanwater Graag’ kracht bijzetten door in de betreffende gemeenten media-aandacht te genereren voor de campagne en de selfie-actie.

LogoVitens-vrijstaand.jpg         Beeldmerk_Kraanwater-graag-200x200-02.jpg