Nieuws en blogs

Worldcom PR Group organiseert PR tech webinars

Hoe kunnen tech-bedrijven inspelen op een constant veranderend medialandschap? Wat is de beste manier om een bedrijf of product in de Europese markt te lanceren? En hoe kan een Facebook-pagina bijdragen aan de PR-strategie van tech-bedrijven? Deze vragen stonden centraal bij de eerste drie PR tech webinars die de Worldcom PR Group dit najaar georganiseerd heeft. Naast Wisse Kommunikatie namen ook partners uit London, Milaan, München, Praag en San Francisco deel aan de webinars.

Op woensdag 23 november 2016 vindt voorlopig het laatste webinar plaats met als thema How to drive demand generation for technology companies using effective Public Relations ideas’. Het creëren van vraag naar een product of dienst en het bouwen aan de autoriteitspositie van een organisatie zijn niet langer afzonderlijke communicatiedoelstellingen. Toch hebben tech-bedrijven moeite met het creëren van content en ideeën die zowel bijdragen aan de lead generation als aan het bouwen van thought leadership van een bedrijf. Daarom leggen de Worldcom-experts in dit webinar uit hoe tech-bedrijven content kunnen maken die bijdraagt aan zowel het genereren van leads als het versterken van de autoriteitspositie.

De PR tech webinars zijn een initiatief van de Technology Practice Group van de Worldcom PR Group. In deze werkgroep zitten ruim 20 tech PR-specialisten van over de hele wereld die op regelmatige basis (online) samenkomen en evenementen en trainingen organiseren op het vakgebied van technology PR.

De eerste drie webinars zijn terug te luisteren via onderstaande links:

Webinar 1:The changing media landscape and its impact on technology companies

Webinar 2:How to launch a technology product or company in Europe

Webinar 3: How to manage Facebook pages for tech companies and keep control over contentuser engagement and customer support