Het einde van het jaar biedt een mooie gelegenheid om terug te blikken op de content-successen van Wisse Kommunikatie. Welke blogs zijn het meest gelezen en het best gewaardeerd? We hebben de vijf beste Wisse-blogs op een rij gezet!
The dark side
In deze blog vertelt Remco Nieuwenbroek over zijn overstap van de journalistiek naar the dark side, zoals de PR-wereld door journalisten nogal eens wordt aangeduid.
https://www.wisse-worldcom.nl/nl/blogs/the-dark-side/
OK! OK? Owkeeeej
Blog van Theo Snijders over de verschillende betekenissen van het kleine woordje oké, die al naar gelang de toon en intonatie nogal uiteen kunnen lopen.
https://www.wisse-worldcom.nl/nl/blogs/ok-ok-owkeeeej/
De Nederlandse toerist; direct of gewoon onbeschoft?
Deze zomerse blog van Stefanie Koekman beschrijft hoe de Nederlander in het buitenland overkomt. Vooruitlopend op het antwoord geeft ze meteen ook tips om als Nederlander op vakantie minder op te vallen.
https://www.wisse-worldcom.nl/nl/blogs/de-nederlandse-toerist-direct-of-gewoon-onbeschoft/
Leadgeneratie: ook een manier om de resultaten van PR te meten
In deze blog beschrijft Theo Snijders hoe lead generatie eraan bijdraagt de resultaten van PR meetbaar te maken. Een belangrijk onderwerp, omdat het vergroten van naamsbekendheid niet altijd in cijfers te vatten is.
https://www.wisse-worldcom.nl/nl/blogs/leadgeneratie-ook-een-manier-om-de-resultaten-van-pr-te-meten
Tijd voor een Twexit?
In deze blog beschrijft Sebastiaan Scheepers de onrust bij Twitter, die de vraag oproept of bedrijven actie moeten ondernemen. Is het verstandig om van Twitter af te stappen?
https://www.wisse-worldcom.nl/nl/blogs/tijd-voor-een-twexit/