• Nederlands
  • Engels
  • Duits
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Case studies
mijnCaress, het ECD van PinkRoccade, kiest voor Content Automation

mijnCaress, het ECD van PinkRoccade, kiest voor Content Automation

Hoe vind je leads als alle beurzen wegvallen? Een virtueel kopje koffie is echt anders dan een persoonlijk bezoek waar alle informatie gedeeld kan worden en vragen ter plekke worden beantwoord. Hoe kom je onder de aandacht van prospects als de salesmanagers vanuit huis werken?   Deze vraag werd Wisse Kommunikatie eind 2020 gesteld door PinkRoccade Care, precies op het moment dat we ons dienstenaanbod hadden uitgebreid met Content Automation. Een tool om alle marketingactiviteiten te automatiseren en in goede banen te leiden, om met behulp van content de prospects op informatieve wijze te benaderen en onze vertrouwde pr-activiteiten te benutten en de vakmedia te benaderen met nieuws, blogs en artikelen. Door content centraal te stellen en doorlopend in contact te blijven met zakelijke relaties en zorgondernemers zijn we 2021 op afstand begonnen, maar zonder de verbinding te verliezen. Ook geïnteresseerd in content automation? Neem dan contact op, Marlous Fortuin vertelt graag meer!

Thought leadership dankzij Digital Executive Program

Thought leadership dankzij Digital Executive Program

Sentia is gespecialiseerd in het ontwerpen en beheren van hybride cloudinfrastructuren. Om deze expertise te delen, heeft Wisse Kommunikatie een Digital Executive Program ontwikkeld. Binnen dit programma verzorgt Wisse Kommunikatie een uitgebreide social media campagne die grotendeels gebaseerd is op posts rond industrienieuws, die weer voorzien worden van diepgaand commentaar van Sentia-experts. Daarnaast worden blogs en artikelen geschreven en geoptimaliseerd voor LinkedIn.

Stuur journalisten op locatie

Stuur journalisten op locatie

De bouwmachines van Bobcat, van graafmachines tot verreikers, zijn wereldwijd gewaardeerde tools bij elk bouwproject. Om de kracht van de machines te tonen, heeft Wisse voor Bobcat onder andere een persreis georganiseerd naar de testlocatie in Tsjechië. Journalisten kregen de gelegenheid om enkele machines uitgebreid te bekijken en te bedienen en werden tijdens hun trip begeleid door een consultant van Wisse Kommunikatie.

Brede PR voor de merkbekendheid van HBM

Brede PR voor de merkbekendheid van HBM

We brengen het portfolio van onze Duitse opdrachtgever HBM al jaren succesvol onder de aandacht bij de vakpers. Dit doen we veelal via ‘old skool’-PR, met persberichten, technische artikelen en gebruikerscases. Maar we zetten ook steeds vaker advertentie- en marketingactiviteiten in om de test- en meetapparatuur onder de aandacht te brengen bij klanten in de automotive, maritieme en industriële sector.

Met de pers naar schroevenfabrikant HECO

Met de pers naar schroevenfabrikant HECO

Voor onze Duitse schroevenfabrikant HECO Schrauben hebben we een persreis georganiseerd naar Schramberg, waar vijf vakjournalisten de fabriek bezochten waar jaarlijks 1,5 miljard schroeven worden geproduceerd. Wisse Kommunikatie verzorgde de complete trip, van de uitnodiging van de journalisten en het plannen en begeleiden van de reis tot de realisatie van de persmappen en de presentaties.

Luchthaven Weeze presenteert haar autonome wagen

Luchthaven Weeze presenteert haar autonome wagen

Om meer bekendheid te genereren voor geautomatiseerd transport op luchthaven Weeze en het testen van autonome voertuigen in het algemeen heeft de provincie Gelderland Wisse Kommunikatie in de arm genomen. Wisse heeft het project Interregional Automated Transport (I-AT) ondersteund met een kennisportaal, via mediarelaties en met evenementen waarbij de pers plaats mocht nemen in de zelfrijdende wagen.