• nl
  • en
  • de
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Case studies
Thought leadership dankzij Digital Executive Program

Thought leadership dankzij Digital Executive Program

Sentia is gespecialiseerd in het ontwerpen en beheren van hybride cloudinfrastructuren. Om deze expertise te delen, heeft Wisse Kommunikatie een Digital Executive Program ontwikkeld. Binnen dit programma verzorgt Wisse Kommunikatie een uitgebreide social media campagne die grotendeels gebaseerd is op posts rond industrienieuws, die weer voorzien worden van diepgaand commentaar van Sentia-experts. Daarnaast worden blogs en artikelen geschreven en geoptimaliseerd voor LinkedIn.

Stuur journalisten op locatie

Stuur journalisten op locatie

De bouwmachines van Bobcat, van graafmachines tot verreikers, zijn wereldwijd gewaardeerde tools bij elk bouwproject. Om de kracht van de machines te tonen, heeft Wisse voor Bobcat onder andere een persreis georganiseerd naar de testlocatie in Tsjechië. Journalisten kregen de gelegenheid om enkele machines uitgebreid te bekijken en te bedienen en werden tijdens hun trip begeleid door een consultant van Wisse Kommunikatie.

Brede PR voor de merkbekendheid van HBM

Brede PR voor de merkbekendheid van HBM

We brengen het portfolio van onze Duitse opdrachtgever HBM al jaren succesvol onder de aandacht bij de vakpers. Dit doen we veelal via ‘old skool’-PR, met persberichten, technische artikelen en gebruikerscases. Maar we zetten ook steeds vaker advertentie- en marketingactiviteiten in om de test- en meetapparatuur onder de aandacht te brengen bij klanten in de automotive, maritieme en industriële sector.

Met de pers naar schroevenfabrikant HECO

Met de pers naar schroevenfabrikant HECO

Voor onze Duitse schroevenfabrikant HECO Schrauben hebben we een persreis georganiseerd naar Schramberg, waar vijf vakjournalisten de fabriek bezochten waar jaarlijks 1,5 miljard schroeven worden geproduceerd. Wisse Kommunikatie verzorgde de complete trip, van de uitnodiging van de journalisten en het plannen en begeleiden van de reis tot de realisatie van de persmappen en de presentaties.

Luchthaven Weeze presenteert haar autonome wagen

Luchthaven Weeze presenteert haar autonome wagen

Om meer bekendheid te genereren voor geautomatiseerd transport op luchthaven Weeze en het testen van autonome voertuigen in het algemeen heeft de provincie Gelderland Wisse Kommunikatie in de arm genomen. Wisse heeft het project Interregional Automated Transport (I-AT) ondersteund met een kennisportaal, via mediarelaties en met evenementen waarbij de pers plaats mocht nemen in de zelfrijdende wagen.

Panasonic, maar dan B2B

Panasonic, maar dan B2B

Panasonic is bij de gemiddelde consument vooral bekend om zijn televisies, camera’s en gereedschap, maar het merk heeft ook een uitgebreid portfolio B2B-producten, zoals retail-schermen toughbooks, projectoren en broadcast-oplossingen. Wisse zorgt ervoor dat deze producten in de juiste sectoren onder de aandacht komen, door middel van persberichten, evenementen en aansprekende klantcases.