• nl
  • en
  • de
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Diensten
Communicatieonderzoek

Communicatieonderzoek

Meten is weten. Ook in de communicatie.

Als een organisatie haar geschiedenis kent, weet waar ze nu staat én zicht heeft op wat er op termijn gaat spelen, heeft ze cruciale informatie in handen. Zowel uit marketingoogpunt als uit organisatorisch en communicatief perspectief.

Om die informatie over verleden, heden en toekomst boven tafel te krijgen en te houden, is structureel onderzoek vereist. Wisse Kommunikatie voert dan ook voor verschillende opdrachtgevers jaarlijks een reputatieonderzoek, imago-onderzoek of stakeholderanalyse uit om te bepalen hoe de verschillende doelgroepen de organisatie zien en hoe de communicatie met hen heeft bijgedragen aan hun perceptie van de organisatie. Vaak wordt dit onderzoek gevolgd door een issue-onderzoek, waarin we in kaart brengen met welke communicatieve thema’s de opdrachtgever zich kan onderscheiden.