• nl
  • en
  • de
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Diensten
Crisismanagement

Crisismanagement

Iedere organisatie kan met een crisissituatie te maken krijgen. Wat de aard van de crisis ook is: onmiddellijke actie is vereist. Zeker in het huidige medialandschap, waarin scorebeluste journalisten en social media nieuws razendsnel verspreiden.

Wisse Kommunikatie is voor onmiddellijk hulp in crisissituaties dan ook op afroep beschikbaar voor 10 contractanten in de (petro)chem, de industrie en de food-sector en voor 35 zorgorganisaties. Deze opdrachtgevers maken gebruik van ons crisiscommunicatiecontract, waarmee we hen de zekerheid bieden dat onze consultants 24 uur per dag 7 dagen per week klaar staan voor communicatieve bijstand.

Trainingen

Verder bieden we een aantal trainingen aan om het belang van crisiscommunicatie en het gevaar van slechte communicatie onder de aandacht te brengen, waaronder de mediatraining voor RvB’s, MT’s en locatie- en communicatiemanagers, de gatekeeper-training voor de receptie, BHV’ers of personeel. Ook hebben we een calamiteitentraining ontwikkeld, die de componenten BHV, media-aandacht en social media combineert.

Crisiscommunicatieplan

Ten slotte bereiden we samen met veel van onze opdrachtgevers mogelijke scenario’s en handelingen op hoofdlijnen voor in een uitgebreid crisiscommunicatieplan.

Meer weten?

Uiteraard zetten we onze expertise ook graag ook voor u in. Wisse Kommunikatie zorgt dat u communicatief goed voorbereid bent op de aandacht die een crisissituatie onherroepelijk met zich meebrengt.

Neem voor meer informatie over onze activiteiten op het gebied van crisismanagement contact op met Serge Beckers.