Strategie. Content. ROI.

Wat is Journalistic Content Automation?

Bedrijven vuren iedere dag tussen de 6.000 en 10.000 advertenties op ons af. Via blogs, video’s, podcasts, advertenties, advertorials en social media posts en andere content vechten je concurrenten en jij om de aandacht van de consument. Het is dus lastig om op te vallen in al dat mediageweld.

En toch kan jouw organisaties zichtbaarder zijn dan de concurrent. Hoe? Op de eerste plaats door te zorgen dat je je doelgroepen benadert op basis van een contentstrategie. Binnen die strategie gaat het erom dat de content die je aanbiedt echt relevant is voor jouw doelgroep. En dat de content op het juiste moment in de customer journey wordt aangeboden.

Deze strategie vormt de basis van het concept dat Wisse Kommunikatie heeft ontwikkeld: Journalistic Content Automation; de combinatie van journalistieke content en marketing automation.

In de whitepaper die we over dit onderwerp geschreven hebben, lees je onder andere hoe je de band met je doelgroepen personaliseert én automatiseert, wanneer je welke content inzet en natuurlijk wat de voordelen zijn van Journalistic Content Automation.

 




Lees hier onze privacyverklaring