De ‘waterstofmolen’ van het Nederlandse bedrijf Hygro voert na het eerste kwartaal de innovatieranglijst van PR-bureau Wisse Kommunikatie aan. De waterstofmolen is een windturbine met een geïntegreerde elektrolyser, waarmee ter plekke waterstof wordt gemaakt. Die kan bijvoorbeeld geleverd kan worden aan een waterstoftankstation. Wisse Kommunikatie, een PR-bureau dat zich bezighoudt met technologie en innovatie, startte […]
Wisse-nieuws
Digital Health Monitor
Farmaceutische multinationals maken nog steeds onvoldoende gebruik van lokale mogelijkheden social media De Worldcom Public Relations Group, ‘s werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft de Digital Health Monitor 2023 uitgebracht. Uit het rapport blijkt dat de grootste farmaceutische bedrijven nog altijd kansen laten liggen om op lokaal niveau zichtbaar te zijn via social media. […]
Nieuws van de dag
Beste lezer, Dit is het laatste nieuwsoverzicht dat je in 2022 van Wisse Kommunikatie krijgt. En meteen ook het laatste in de bekende opzet, waarin we nieuws voor je verzamelden over Automotive Bouw Crisismanagement DEI Duurzaamheid Energie HR Industrie Logistiek Marketing & Communicatie Media Mobiliteit Retail Tech Zorg Deze sectoren en onderwerpen blijven uiteraard onze […]
De best gelezen #Wisseblogs van 2022
Het einde van het jaar biedt een mooie gelegenheid om terug te blikken op de content-successen van Wisse Kommunikatie. Welke blogs zijn het meest gelezen en het best gewaardeerd? We hebben de vijf beste Wisse-blogs op een rij gezet! The dark side In deze blog vertelt Remco Nieuwenbroek over zijn overstap van de journalistiek […]
Worldcom Confidence Index: betrokkenheid bij ESG en DEI daalt, maar stijgt op gebied van aantrekken van talent
De Worldcom Confidence Index (WCI) laat tussen april en september 2022 significante veranderingen zien in de betrokkenheid van zakelijke leiders bij de 10 onderwerpen die wereldwijd de meeste aandacht hebben. Betrokkenheid bij ESG en DEI gedaald De onderwerpen waarbij de betrokkenheid het sterkst is gedaald, zijn ESG (Environmental, Social and Governance, -28%), klanttevredenheid (-21%) en […]
Worldcom Confidence Index: CMO’s gaan recessie op drie manieren te lijf
De jongste resultaten uit de Worldcom Confidence Index (WCI) laten zien dat het vertrouwen in de economie onder Chief Marketing Officers afneemt. Het vertrouwen daalde het sterkst tussen juni en juli, met 0,46%. Tegelijkertijd wijzen andere bevindingen uit de WCI er echter op dat CMO’s wel degelijk mogelijkheden zien om de dreigende wereldwijde recessie het […]