Nieuws en blogs

Nieuws en blogs van Wisse Kommunikatie

Op deze pagina plaatsen we de blogs van onze medewerkers en items uit onze nieuwsbrief. Daarnaast publiceren we regelmatig nieuws over onze opdrachtgevers, over ons bureau en over ons kantoor in België. Ook posten we hier informatie van en over onze branchevereniging VPRA en over onze partners in de Worldcom Public Relations Group.

Nieuws

  • 14-06-2018
    European Communication Monitor 2018

    Van de 3.100 senior professionals uit 48 Europese landen die deelnamen aan de European Communication Monitor 2018 (#ECM18) gaf 55,8% aan fake news een issue te vinden. Slechts 24,4% van de communicatieprofessionals geeft echter aan hier dagelijks zelf mee in aanraking te komen. De organisaties die het meest te maken hebben met fake news zijn overheidsorganisaties, organisaties uit de publieke sector en politieke organisaties (44,6% is met dit fenomeen in aanraking gekomen in 2017/2018). Een groot aantal andere interessante resultaten uit de (Engelstalige) European Communication Monitor 2018 en een link naar het volledige rapport vindt u hier:» Lees meer

    European Communication Monitor.jpg
  • 07-06-2018
    Een globaal netwerk met een lokaal accent

    Hoe presenteer je een netwerk dat zich verspreidt over de hele wereld en bestaat uit tientallen afzonderlijke bureaus met een eigen cultuur en werkwijze? Bureaus die eigen klanten beheren, klanten delen en af en toe samenkomen om ideeën uit te wisselen en nieuwe klanten te overtuigen? Dat was de inzet van de Worldcom Youth Meeting in Sofia, Bulgarije.» Lees meer

» Meer nieuws» Meer nieuws

Blogs

  • 18-06-2018
    Arbeidsmarktcommunicatie – hoe spreek je de nieuwe generaties aan?

    Als je vroeger op zoek was naar werk, sloeg je de krant open en ging je de personeelsadvertenties lezen. Maar met vier generaties op de arbeidsmarkt en een nieuwe, digitale werkelijkheid is een generieke aanpak van personeelswerving niet meer afdoende.» Lees meer

  • 07-06-2018
    Een globaal netwerk met een lokaal accent

    Hoe presenteer je een netwerk dat zich verspreidt over de hele wereld en bestaat uit tientallen afzonderlijke bureaus met een eigen cultuur en werkwijze? Bureaus die eigen klanten beheren, klanten delen en af en toe samenkomen om ideeën uit te wisselen en nieuwe klanten te overtuigen? Dat was de inzet van de Worldcom Youth Meeting in Sofia, Bulgarije.» Lees meer

» Meer blogs