Nieuws en blogs

Nieuws

  • 01-10-2018
    Wisse gastspreker bij kennissessie ‘OBI Health’

    Tessa van Lienden is uitgenodigd als gastspreker op de kennissessie ‘OBI Health’ op 4 oktober in Schiedam. Tijdens deze middag komen meer dan 50 zorgprofessionals van Nederlandse ziekenhuizen en zorginstellingen bijeen om te leren over webcare, chatbots en arbeidsmarktcommunicatie. De deelnemers krijgen o.a. een kijkje in de keuken van 's Heeren Loo, en experts van OBI4wan en Wisse Kommunikatie geven je nieuwe inspiratie en handige tips om direct mee aan de slag te gaan. Ook geïnteresseerd? Deelname is gratis.» Lees meer

    niews - Arbeidsmarktcommunicatie.jpg
  • 14-09-2018
    En het VPRA-stokje gaat naar: Wisse Kommunikatie

    Serge Beckers zwaait na zes jaar af als secretaris van de VPRA. Zijn opvolger komt weer uit de gelederen van Wisse Kommunikatie: Peter Drent neemt het stokje over.» Lees meer

    VPRA-logo-POS-def-liggend-RGB.png
  • 03-09-2018
    Wisse Kommunikatie en Worldcom halen nieuw Europees project binnen

    Samen met haar Worldcom-partners gaat Wisse Kommunikatie aan de slag voor een wel zeer aansprekende internationale klant: het Earth Observation Programme van de Europese Commissie, Copernicus.» Lees meer

    Logo Copernicus.jpg
  • 30-08-2018
    Wisse Kommunikatie lid van de DNHK

    Wisse Kommunikatie is het nieuwste lid van de Duits-Nederlandse Handelskamer (DNHK). Zoals de naam al zegt, is de DNHK is een netwerk dat uit Duitse en Nederlandse ondernemers bestaat; de organisatie faciliteert al 110 jaar grensoverschrijdend ondernemen, in al zijn facetten.» Lees meer

    Vlag NLDE.png
  • 13-08-2018
    Online monitoring en narrrowcasting voor de zorgsector

    Niet alleen in crisissituaties is wil je weten hoe men over spreekt, maar ook in tijden waarin er minder druk op de ketel staat, is het van belang om te weten wat er speelt. De leverancier van onze monitoring-tool, OBI4wan, heeft daar een uitstekende oplossing voor: de narrowcasting-functie.» Lees meer

  • 12-07-2018
    Wisse-onderzoek: Zorgtechnologie om langer thuis te blijven wonen

    Voor onze opdrachtgevers in de zorgsector hebben we een onderzoek uitgezet dat de stand van zaken wil achterhalen op het gebied van 'Zorgtechnologie om langer thuis te blijven wonen'. Werk je bij een zorginstelling? Zo ja, heb je 5 minuten voor ons?» Lees meer

    word cloud.jpg
  • 28-06-2018
    Zomercrisiscontract

    Iedere organisatie kan met een crisissituatie te maken krijgen. Ook in de zomer, als de communicatiemedewerker aan het strand ligt... Ons zomercrisiscontract kan dan uitkomst bieden.» Lees meer

    Zomercrisiscontract.jpg
  • 14-06-2018
    European Communication Monitor 2018

    Van de 3.100 senior professionals uit 48 Europese landen die deelnamen aan de European Communication Monitor 2018 (#ECM18) gaf 55,8% aan fake news een issue te vinden. Slechts 24,4% van de communicatieprofessionals geeft echter aan hier dagelijks zelf mee in aanraking te komen. De organisaties die het meest te maken hebben met fake news zijn overheidsorganisaties, organisaties uit de publieke sector en politieke organisaties (44,6% is met dit fenomeen in aanraking gekomen in 2017/2018). Een groot aantal andere interessante resultaten uit de (Engelstalige) European Communication Monitor 2018 en een link naar het volledige rapport vindt u hier:» Lees meer

    European Communication Monitor.jpg
  • 07-06-2018
    Een globaal netwerk met een lokaal accent

    Hoe presenteer je een netwerk dat zich verspreidt over de hele wereld en bestaat uit tientallen afzonderlijke bureaus met een eigen cultuur en werkwijze? Bureaus die eigen klanten beheren, klanten delen en af en toe samenkomen om ideeën uit te wisselen en nieuwe klanten te overtuigen? Dat was de inzet van de Worldcom Youth Meeting in Sofia, Bulgarije.» Lees meer

  • 04-05-2018
    'Confidence Index Report’ van de Worldcom PR Group wijst op drie belangrijke trends

    Het aantrekken en behouden van talent, het voldoen aan compliance-vereisten en de bescherming tegen cybercriminaliteit worden op dit moment door CEO’s en CMO’s wereldwijd als grootste uitdagingen gezien. Dat blijkt uit het ‘Confidence Index Report 2018’ van de Worldcom PR Group.» Lees meer

    logo-worldcom.gif
1 / 2 / 3 / Volgende