Nieuws en blogs

Nieuws

  • 13-08-2018
    Online monitoring en narrrowcasting voor de zorgsector

    Niet alleen in crisissituaties is wil je weten hoe men over spreekt, maar ook in tijden waarin er minder druk op de ketel staat, is het van belang om te weten wat er speelt. De leverancier van onze monitoring-tool, OBI4wan, heeft daar een uitstekende oplossing voor: de narrowcasting-functie.» Lees meer

  • 12-07-2018
    Wisse-onderzoek: Zorgtechnologie om langer thuis te blijven wonen

    Voor onze opdrachtgevers in de zorgsector hebben we een onderzoek uitgezet dat de stand van zaken wil achterhalen op het gebied van 'Zorgtechnologie om langer thuis te blijven wonen'. Werk je bij een zorginstelling? Zo ja, heb je 5 minuten voor ons?» Lees meer

    word cloud.jpg
  • 28-06-2018
    Zomercrisiscontract

    Iedere organisatie kan met een crisissituatie te maken krijgen. Ook in de zomer, als de communicatiemedewerker aan het strand ligt... Ons zomercrisiscontract kan dan uitkomst bieden.» Lees meer

    Zomercrisiscontract.jpg
  • 14-06-2018
    European Communication Monitor 2018

    Van de 3.100 senior professionals uit 48 Europese landen die deelnamen aan de European Communication Monitor 2018 (#ECM18) gaf 55,8% aan fake news een issue te vinden. Slechts 24,4% van de communicatieprofessionals geeft echter aan hier dagelijks zelf mee in aanraking te komen. De organisaties die het meest te maken hebben met fake news zijn overheidsorganisaties, organisaties uit de publieke sector en politieke organisaties (44,6% is met dit fenomeen in aanraking gekomen in 2017/2018). Een groot aantal andere interessante resultaten uit de (Engelstalige) European Communication Monitor 2018 en een link naar het volledige rapport vindt u hier:» Lees meer

    European Communication Monitor.jpg
  • 07-06-2018
    Een globaal netwerk met een lokaal accent

    Hoe presenteer je een netwerk dat zich verspreidt over de hele wereld en bestaat uit tientallen afzonderlijke bureaus met een eigen cultuur en werkwijze? Bureaus die eigen klanten beheren, klanten delen en af en toe samenkomen om ideeën uit te wisselen en nieuwe klanten te overtuigen? Dat was de inzet van de Worldcom Youth Meeting in Sofia, Bulgarije.» Lees meer

  • 04-05-2018
    'Confidence Index Report’ van de Worldcom PR Group wijst op drie belangrijke trends

    Het aantrekken en behouden van talent, het voldoen aan compliance-vereisten en de bescherming tegen cybercriminaliteit worden op dit moment door CEO’s en CMO’s wereldwijd als grootste uitdagingen gezien. Dat blijkt uit het ‘Confidence Index Report 2018’ van de Worldcom PR Group.» Lees meer

    logo-worldcom.gif
  • 16-04-2018
    Het brainstorm-arrangement

    Het is wat mij betreft een van de leukste onderdelen van ons vak: de brainstorm-sessie. Samen met je klant, een lead of een anderszins interessant bedrijf ideeën beluisteren en ter tafel brengen. Je gesprekspartner uitdagen en zijn visie ter discussie stellen. Zijn product of dienst van alle kanten bekijken en ervaren en daar kernboodschappen en invalshoeken bij bedenken.» Lees meer

    18 brainstorm.jpg
  • 03-04-2018
    EditieNL op bezoek bij Wisse Kommunikatie

    Hoe ver kunnen mensen en bedrijven gaan met een 1 aprilgrap? EditieNL kwam langs bij Wisse Kommunikatie om deze vraag beantwoord te krijgen.» Lees meer

  • 30-03-2018
    Is jouw bedrijf er klaar voor? Brexit Bulletin #3

    Met behulp van onze Brexit Bulletins houden we u op de hoogte van de onderhandelingen tussen de UK en de EU.» Lees meer

  • 28-03-2018
    Livv Mobile Health lanceert campagne voor hartpatiënten: ‘Je bepaalt zelf je ritme’

    Livv Mobile Health, aanbieder van oplossingen voor zorg op afstand, lanceert de campagne ‘Je bepaalt zelf je ritme’. Met de campagne richt de startup zich op de hartpatiënt die nu nog naar het ziekenhuis moet voor een ECG, maar die zowel zichzelf als zijn arts veel tijd kan besparen door zelf zijn ECG op ieder gewenst moment op te nemen en de hartfilm door te sturen naar een specialist.» Lees meer

    Logo Livv.jpg
1 / 2 / 3 / Volgende