Nieuws en blogs

Partner in beeld: Kaizo

Wisse Kommunikatie helpt menig opdrachtgever met zijn PR en communicatie in het buitenland. Hiervoor werken we samen met onze partners in de Worldcom Public Relations Group; met inmiddels 110 partners in 95 steden op 6 continenten en meer dan 2000 communicatiespecialisten is dit het grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus ter wereld. Een hiervan is onze Britse Worldcom-partner Kaizo.

Kaizo werd in 1978 opgericht in London en is actief in meerdere sectoren, waaronder consumentenelektronica, gezondheid, business tech, wetenschap en onderwijs, en lifestyle. Opdrachtgevers zijn zowel actief in de zakelijke markt als merken die zich richten op consumenten.

Voor verschillende klanten in de fitness-, voeding- en gezondheidssector ontwikkelt Kaizo campagnes om gezond leven te bevorderen. Centraal hierin staat het vergroten van bewustzijn, het creëren van betrokkenheid en uiteindelijk het stimuleren van een gedragsverandering bij bedrijven en consumenten. Zo heeft Kaizo FitBit geholpen om zich te ontwikkelen van een start-up in een onbekende categorie naar de marktleider in de markt voor connected health en fitness devices.

In de campagne werden mensen aangemoedigd om een #WalkingLunch te doen en werd er een "Healthy Futures Report" ontwikkeld. Hierin werden de huidige status van gezondheid en welzijn in het VK onderzocht en trends en inzichten over de toekomst gedeeld. Ondersteund door de pers- en influencer-activiteiten, staat Fitbit nu in het Verenigd Koninkrijk op de eerste plaats in de categorie Health & Fitness en wordt het merk wereldwijd beschouwd als de nummer één in wearable devices.

Wisse en Kaizo werken samen voor diverse internationale klanten zoals Sharp en SnapLogic. In het verleden is er samengewerkt in internationale PR-campagnes voor onder andere Brocade IT en Netsuite.

london kaizo.jpg