• nl
  • en
  • de
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Nieuws

Worldcom-partner: Kaizo

Internationaal netwerk

Kaizo werd in 1978 opgericht in London en is actief in meerdere sectoren, waaronder consumentenelektronica, gezondheid, business tech, wetenschap en onderwijs, en lifestyle. Opdrachtgevers zijn zowel actief in de zakelijke markt als merken die zich richten op consumenten.

Voor verschillende klanten in de fitness-, voeding- en gezondheidssector ontwikkelt Kaizo campagnes om gezond leven te bevorderen. Centraal hierin staat het vergroten van bewustzijn, het creëren van betrokkenheid en uiteindelijk het stimuleren van een gedragsverandering bij bedrijven en consumenten. Zo heeft Kaizo FitBit geholpen om zich te ontwikkelen van een start-up in een onbekende categorie naar de marktleider in de markt voor connected health en fitness devices.

In de campagne werden mensen aangemoedigd om een #WalkingLunch te doen en werd er een “Healthy Futures Report” ontwikkeld. Hierin werden de huidige status van gezondheid en welzijn in het VK onderzocht en trends en inzichten over de toekomst gedeeld. Ondersteund door de pers- en influencer-activiteiten, staat Fitbit nu in het Verenigd Koninkrijk op de eerste plaats in de categorie Health & Fitness en wordt het merk wereldwijd beschouwd als de nummer één in wearable devices.

Wisse en Kaizo werken samen voor diverse internationale klanten zoals Sharp en SnapLogic. In het verleden is er samengewerkt in internationale PR-campagnes voor onder andere Brocade IT en Netsuite.