Berlin Packaging heeft vandaag aangekondigd dat de Raad van Bestuur William J. Hayes met ingang van uiterlijk 13 juli 2020 benoemt tot president-directeur en lid van de Raad van Bestuur. Hayes is momenteel president-directeur van BrandSafway.

Michael Grebe, bestuursvoorzitter van Berlin Packaging, verklaarde: ‘Namens de Raad en onze sponsors ben ik er uitermate trots op Bill Hayes te verwelkomen bij Berlin Packaging. We zijn verheugd dat iemand van het kaliber en met de ervaring van Bill op zo’n belangrijk moment in onze geschiedenis Berlin Packaging komt versterken.

Bill Hayes liet Safway groeien van een Noord-Amerikaans bedrijf met een waarde van bijna 1 miljard Amerikaanse dollar in 2012 tot een bedrijf dat wereldwijd industriële diensten aanbiedt met een waarde van 5 miljard dollar, en dat 38.000 medewerkers heeft op 340 locaties in 30 landen. Vóór BrandSafway was Bill president van Honeywell Safety Products, waar hij de groei opstuwde van 600 miljoen Amerikaanse dollar in 2008 tot 2 miljard Amerikaanse dollar in 2012.

Bills carrière omvat verder leidinggevende functies bij Nitto Denko, Brady en Johnson & Johnson.

Het volledige persbericht is hier te downloaden.