simplehuman is een Amerikaans bedrijf dat gebruiksvoorwerpen voor thuis ontwikkelt. Hierbij geeft simplehuman bijzondere aandacht aan een aantrekkelijk ontwerp gecombineerd met de meest geavanceerde technologie. Om de vrouwelijke schoonheid te vieren en het efficiënter in het leven te integreren, bieden ze een aantal ideeën voor tech-cadeaus speciaal voor vrouwen. In het leven van alledag kan veel verbeterd worden en dat is de basisgedachte achter simplehuman’s innovaties. Kleine dagelijkse handelingen, zoals jezelf in de spiegel bekijken voordat je naar buiten gaat of terwijl je onderweg bent, weet simplehuman met zijn vlaggenschipproducten, de technische spiegels, efficiënter en ook aangenamer te maken.

High-tech beauty voor onderweg
Elke vrouw heeft er eentje in haar tas en zonder kan ze niet uitgaan. De zakspiegel is een echte must voor vrouwen geworden. Hij is essentieel om zowel de make-up snel te kunnen controleren tijdens het wachten op een date of om het kapsel te checken voor een belangrijke afspraak. simplehuman heeft een compacte spiegel voor onderweg ontwikkeld, waarmee je op elke plaats en elk moment jezelf kunt bekijken. Zodra je de compacte spiegel opent, wordt het tru-lux-verlichtingssysteem automatisch ingeschakeld en biedt hij een natuurlijk licht zodat je eventuele onvolkomenheden direct kunt zien. Het perfecte cadeau voor tech-enthousiasten met het oog voor schoonheid.

Met high-tech opmaken als een pro
Voor een make-up hoekje in de slaapkamer dat een make-up artiest waardig is, heeft simplehuman de breedbeeld pro spiegel met sensor. Met een breed kijkgedeelte en uitklapbare zijpanelen heb je vanuit iedere hoek een geweldig beeld. Dankzij een bewegingssensor gaat de verlichting automatisch branden zodra je met je gezicht de spiegel nadert. Gebruik de app om lichtinstellingen uit de wereld om je heen vast te leggen en ze nauwkeurig te hercreëren in de spiegel. Zo helpt je de technologie te checken of je make-up er in elk licht goed uitziet.

Met high-tech opmaken als een pro
De staande spiegel met een diameter van 20 cm is een echte technologische schoonheidsassistent en heeft twee kanten met drie verschillende vergrotingen (1x, 5x, 10x). Deze spiegel van de nieuwste generatie zorgt voor natuurlijk licht, dankzij het innovatieve tru-lux verlichtingssysteem van simplehuman. De helderheid is hiermee intuïtief en precies in te stellen op alle lichtsterktes tussen 100 en 800 lux. De spiegel is in twee kleuren beschikbaar op de website van simplehuman: geborsteld staal en roségoud. Voor meer informatie: bekijk de video.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6 maart 2019