Kwebbl heeft de SIP- en PBX-reeksen van Panasonic gecertificeerd voor gebruik binnen haar cloud communicatieplatform om klanten een geïntegreerde telefonieoplossing te bieden.

De samenwerking zorgt voor een verbetering van het gebruiksgemak en de connectiviteit van de communicatieapparatuur van Panasonic. Deze kunnen gemakkelijk worden geïntegreerd met het telefonieplatform van Kwebbl om een flexibele en efficiënte oplossing voor zakelijke communicatie te bieden.

Tot de gecertificeerde producten behoren het complete assortiment van KX-HDV-bureautelefoons van Panasonic, met functies als multiway-videocommunicatie (KX-HDV430) en de complete reeks draadloze handsets, die uit te breiden is tot acht DECT-handsets en acht gelijktijdige gesprekken aan kan (KX-TGP600).

Daarnaast zijn ook de ‘NS’ en ‘NSX’ communicatieservers van Panasonic gecertificeerd voor gebruik met Kwebbl SIP Trunk-diensten om een naadloze integratie te leveren. Door deze certificering kunnen resellers, systeemintegrators en eindklanten de oplossing eenvoudig en efficiënt implementeren en onderhouden.

Ab Trik, CEO en mede-eigenaar van Kwebbl zegt: “Met deze certificering kunnen we klanten van Panasonic alle voordelen van de nieuwste technologieën in de cloud en op het gebied van telecommunicatie bieden. Voor eindklanten betekent dit een intuïtievere en verbeterde klantervaring en voor IT-resellers levert het een eenvoudig te implementeren multi-tenant-architectuur op. We zijn blij dat Panasonic, een fabrikant en distributeur van premium communicatieapparatuur, heeft ingestemd met een samenwerking met Kwebbl.”

“De meest recente samenwerking met Kwebbl laat onze voortdurende innovatie zien op het vlak van snelle en makkelijke communicatieoplossingen,” voegt Raphael Studer, Europese Business Development Manager voor Panasonic Business Communication Solutions, eraan toe. “Met de integratie van het cloud-platform van Kwebbl zullen onze klanten onder de indruk zijn van hoe de nieuwste telefoonnetwerken snel en eenvoudig geïmplementeerd kunnen worden met hoogstaande connectiviteit.”

De SIP- en PBX-assortimenten van Panasonic zijn, naast het communicatieplatform in de cloud van Kwebbl, op dit moment te koop in Nederland en België. In het najaar van 2019 wordt er een uitbreiding verwacht naar andere Europese markten. Ga voor meer informatie over Panasonic Business Communication Solutions naar https://business.panasonic.nl/communication-solutions/