Dankzij eigen selectie van informatie en schermontwerp kunnen gebruikers productieprocessen beter monitoren en besluitvorming verbeteren

Industriële bedrijven kunnen hun productie-informatie effectiever aanpassen aan hun operationele informatiebehoeften met de nieuwe versie van Thinmanager. De thin client-software verbetert de visualisatie, de beveiliging en de mobiliteit in de ‘Connected Enterprise’.

Bedrijven kunnen hun productiviteit verbeteren met de nieuwe licentie-optie voor FactoryTalk Activation in ThinManager. Deze licentie maakt het mogelijk om een onbeperkt aantal FactoryTalk View SE-sessies aan een terminal aan te bieden op basis van slechts één clientlicentie. Werknemers kunnen daardoor beschikken over alle informatie die ze nodig hebben om hun werk te doen, zonder zich zorgen te maken over extra kosten. De traditionele hoofdlicentie blijft trouwens ook een optie voor bedrijven.

De mogelijkheid om meer informatie op mobiele apparaten aan te bieden draagt eveneens bij aan productiviteitsverbeteringen. De nieuwe versie van de ThinManager-software biedt verbeterde ondersteuning voor tiling, het maken van virtuele schermen en het gebruik van IP-camera’s op tablets met Android of iOS. Deze functionaliteiten maken het mogelijk om mobiele gebruikers een samengestelde applicatie in de vorm van een ‘controlekamer’ aan te bieden. Gebruikers kunnen gelijktijdig verschillende informatiebronnen bewaken terwijl ze onderweg zijn.

Bedrijven kunnen nu bovendien meerdere toepassingen of grote standalone toepassingen effectiever visualiseren met behulp van de uitgebreide MultiMonitor-functie van de software. De nieuwe versie biedt ondersteuning voor het gebruik van maar liefst zeven monitoren op één terminal. Versie 11.0 biedt daarnaast ondersteuning voor de nieuwe thin client Allen-Bradley VersaView 5200 Multi 4K Display, die tot zeven video-uitgangen met een resolutie van 4K biedt.

De nieuwe release van de ThinManager-software biedt daarnaast gebruikers meer flexibiliteit bij het doorlopen van het aanraakscherm. Werknemers kunnen dankzij de nieuwe ‘touch & hold-functionaliteit’ efficiënter informatie opvragen en wijzigingen aanbrengen.

Andere voordelen in versie 11.0 zijn:

Verbeterde beveiliging
Versie 11.0 breidt de vele authenticatie-opties van de ThinManager-software verder uit, onder andere met een module voor het uitlezen van USB-badges. Dit biedt beheerders een breder scala aan keuzemogelijkheden om gebruikers op veilige wijze content op te laten vragen.

Ondersteuning voor lokale talen
ThinManager biedt nu ondersteuning voor niet-Engelse toetsenbordindelingen en de mogelijkheid om het virtuele toetsenbord op het scherm te configureren voor andere talen dan Engels. Deze verbeteringen bieden gebruikers de mogelijkheid om informatie zoals wachtwoorden in hun eigen taal en tekensets in te voeren. De taalondersteuning zal in toekomstige versies verder worden uitgebreid.