SA3600 schaalt bedrijfsgegevens moeiteloos op

Synology heeft de beschikbaarheid van het SA3600-opslagsysteem aangekondigd. De SA3600 is het nieuwste apparaat in de SA-serie met hoogwaardige en veelzijdige Network Attached Storage-servers met petabyte-schaalbaarheid. De SA3600, ontwikkeld om te voldoen aan bestaande en toekomstige opslagbehoeften, biedt bedrijven een snellere lokale opslagoplossing en meer opslagruimte in een kosteneffectief pakket.

“Als antwoord op de toenemende vraag naar lokale gegevensopslag hebben we de SA-serie gebouwd, waarmee bedrijven tot een petabyte aan opslagruimte kunnen creëren,” vertelt Michael Wang, Product Manager bij Synology Inc. “De SA3600 biedt een enorme opslagruimte en hoge prestaties. Het is een oplossing die voldoet aan de vraag naar steeds meer rekencapaciteit en de IT-transformatie voor grote bedrijven vereenvoudigt.”

Veelzijdige architectuur om workloads te versnellen

De SA3600 is uitgerust met een Intel® Xeon®-processor met 12 kernen en is uit te breiden tot 180 stations. De SA3600 biedt een opslagcapaciteit met petabyte-schaalbaarheid en is daardoor geschikt voor grootschalige bewakingstoepassingen, postproductie van video’s en andere bedrijfsomgevingen. De ondersteuning van zowel 2,5” als 3,5” SAS- en SATA-schijven vergroot de flexibiliteit, voorkomt afhankelijkheid van de leverancier en minimaliseert de totale beheerkosten.

• Prestaties: Gelijktijdige doorvoer van meer dan 5.500 MB/sec. en 176.000 willekeurige IOPS-bewerkingen in 4K*
  • Schaalbaarheid: Opslagcapaciteit van maximaal 1.536 TB met 7 uitbreidingseenheden**
  • 10GbE ingebouwd: 2 x 10GbE- en 4 x 1GbE-ethernetpoorten
  • PCIe 3.0-uitbreiding: 2 x PCIe-sleuven voor extra netwerkaansluitingskaarten
  • Klaar voor virtualisatie: Gecertificeerd voor VMware® vSphere™, Microsoft® Hyper-V®, Citrix® XenServer™ en OpenStack Cinder
Geïntegreerde bescherming en beschikbaarheid van gegevens

De SA3600 is eenvoudig te implementeren door IT-afdelingen en maakt het werk veel eenvoudiger dankzij het uitgebreide aanbod van tools om bedrijfsgegevens te beschermen.

• Bescherming van virtuele machines, SaaS en eindpunten Gecentraliseerde back-upoplossing om virtuele machines van VMware en Windows Server, Windows-eindpunten, Office 365- en G Suite-accounts te beschermen. Beheer alle back-uptaken via één console en herstel gegevens onmiddellijk met flexibele herstelmethoden. Meer informatie over Synology Active Backup
  • Voorkom gegevensverlies met snapshots en replicatie Synology Snapshot Manager kan geïntegreerd worden met VMware en Windows voor toepassingsconsistente gegevensbescherming. Snapshot Replication maakt bescherming van gedeelde mappen en LUN’s mogelijk voor alle andere werkbelastingen. Meer informatie over onze oplossingen voor virtualisatie
  • Maximale beschikbaarheid Voeg een andere SA3600 toe om twee servers te combineren tot één high-availability-cluster. De actieve/passieve structuur garandeert een soepele overgang tussen geclusterde servers bij uitval van hardware. Meer informatie over Synology High Availability

Ga voor meer informatie over de SA3600 naar https://www.synology.com/products/SA3600

De adviesprijs voor de SA3600 is € 6.666 (exclusief BTW).

* De prestaties kunnen variëren en zijn afhankelijk van de omgeving, het gebruik en de configuratie.

** De SA3600 ondersteunt maximaal zeven Synology-uitbreidingseenheden van model RX1217sas/ RX2417sas. Deze zijn los verkrijgbaar.