Nederlandse partner Wisse Kommunikatie levert bestuurslid Partner Engagement en Mentoring

De Worldcom Public Relations Group, het wereldwijde partnernetwerk van onafhankelijke PR-bureaus, heeft de nieuwe samenstelling bekendgemaakt van zijn besturen op ‘global’- en ‘regional’-niveau.

Roger Hurni van Off Madison Ave in Arizona, blijft aan als Group Chair, Monty Hagler  van RLF Communications in Greensboro, NC, wordt de nieuwe voorzitter van de Americas Region. Todor Ianev van Janev & Janev in Sofia, Bulgarije, is EMEA-voorzitter.

Serge Beckers, managing partner van de Nederlandse partner in de Worldcom PR Group Wisse Kommunikatie, is gevraagd zijn rol van zowel EMEA-bestuurder als Global board member voort te zetten en het Worldcom-netwerk te blijven ondersteunen op het gebied van Partner Engagement en Mentoring. Beckers is tevens voorzitter van de Healthcare Practice Group in het Worldcom-netwerk.

“We hebben het geluk dat onze boards kunnen vertrouwen op de expertise en de samenwerkingsgezindheid van de beste onafhankelijke bureaus ter wereld “, vertelt Todd Lynch, Managing Director van de Worldcom Public Relations Group. “Dankzij dit stevige fundament kan Roger Hurni samen met zijn regionale voorzitters en zijn bestuursleden voortborduren op de sterke prestaties van het afgelopen jaar, waarvan de jaarlijkse thought leadership-initiatieven zoals het Confidence Index Report en de Digital Health Monitor – Pharma een speciale vermelding verdienen.”