• nl
  • en
  • de
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Wisse Kommunikatie Wisse Kommunikatie
Crisis call: +31 (0)26 372 0871
Podcast

When Ipod and Broadcast made (a) Podcast

Wat gebeurde er ‘When Harry met Sally’? Harry met Sally again, and again and again. En uit die ontmoetingen ontstond geweldige content. En wat gebeurde er ‘When Ipod and Broadcast made a Podcast?’ Precies hetzelfde! Ipod en Broadcast brachten de podcast tot leven en boden ons de mogelijkheid jou again and again te verblijden met goede content op PR- en communicatiegebied.

Een van de vaste onderdelen van onze podcast ‘Markante communicanten’. Een interview met mensen die een niet-alledaags merk of product, een bijzondere dienst of zichzelf moeten neerzetten en dat op een manier doen die opvalt in haar eenvoud, creativiteit, authenticiteit, gebrek aan marketingbudgetten, sympathie of nostalgie.

Wacht niet lang en beluister onze podcast via Spotify of Anchor FM. Wat je elke aflevering kan verwachten lees je hieronder:

 


Aflevering 6 – Markante communicanten – Frank Bonekamp

Markante communicant nummer 5 is de altijd goedlachse Frank Bonekamp, directeur van Stichting Socialrun. We praten met hem over zijn streven naar een inclusieve samenleving voor mensen met een psychische aandoening en over de communicatieve uitdagingen die hij ondervindt bij het bespreekbaar maken van psychische kwetsbaarheden.


Aflevering 5 – Markante communicanten – Patrick Spierts

We gaan in gesprek met Patrick Spierts, medeoprichter van de Liedjesfabriek. Bij de Liedjesfabriek voelen zieke kinderen zich even beter. We praten met Patrick over het ontstaan en de werkwijze van de Liedjesfabriek, en de wijze waarop de Liedjesfabriek aan haar imago en naamsbekendheid werkt.


Aflevering 4 – Markante communicanten – Marcel Rözer

Markante communicant nummer 3 is Marcel Rözer. Deze journalist, columnist, schrijver, dagvoorzitter, programmamaker, docent, gehaaide interviewtrainer en voetballiefhebber vertelt over ‘het gefacetteerde merk Rözer’ en geeft een verrassend inkijkje in de literaire wereld.


Aflevering 3 – Markante communicanten – Jan-Willem Bedeaux

Jan-Willem Bedeaux, Voorzitter Raad van Bestuur bij RIBW Groep Overijssel, legt uit wat de imago-uitdagingen zijn van een RIBW en hoe zijn organisatie haar merkuitstraling vernieuwt.


Aflevering 2 – Markante communicanten – Jurgen Theunissen

Een van de vaste onderdelen van onze podcast is ‘Markante communicanten’. Een interview met mensen die een niet-alledaags merk of product, een bijzondere dienst of zichzelf moeten neerzetten en dat op een manier doen die opvalt in haar eenvoud, creativiteit, authenticiteit, gebrek aan marketingbudgetten, sympathie of nostalgie. In deze aflevering gaan we in gesprek met markante communicant: uitvaartondernemer Jurgen Theunissen.


Aflevering 1 – Communicatie in de zorg

In onze eerste aflevering schetsen we een beeld van de afdeling communicatie bij zorginstellingen. Waarom juist deze insteek? Omdat communicatie bij een zorginstelling een heel andere dynamiek kent dan communicatiewerk in welke andere sector ook. De variatie is er enorm; enerzijds is de branche altijd goed voor een citaat van een zielige cliënt of een boze verwante, voor een tendentieus verhaal over zorgcowboys en voor vloedgolven aan vervelende aandacht via social. Maar ze staat ook garant voor heel mooie patiëntverhalen, voor compassie, voor innovatie en voor extreme betrokkenheid.

Om ons meer te vertellen over die aparte dynamiek hebben we een aantal door de wol geverfde communicatie-experts uitgenodigd: Rachel Denneboom (Parabool), Mariëlle Steeneveld (Coloriet), Anita Kiers (Zorggroep Noord-West Veluwe) en Nanda Troost (’s Heerenloo).