Nieuws en blogs

Tips voor onderscheidend pitchen

Een opdracht die aan je neus voorbijgaat doet altijd weer pijn. ‘Was mijn pitch inhoudelijk niet goed genoeg?’ is dan vaak je eerste gedachte. Hoewel je zelf eigenlijk ook weet dat de inhoud van je verhaal slechts voor 7% bepaalt hoe je boodschap overkomt. Dus misschien lag het probleem een niveau dieper. Lag het aan je stemgebruik en aan je lichaamstaal. Of erger nog: aan het ontbreken van een match met je gesprekspartner op ‘onderbuikniveau’…

Als je je deze vragen wel eens gesteld hebt, kun je wellicht je voordeel doen met het artikel dat we samen met STORM Tekst & Training gemaakt hebben over ‘onderscheidend pitchen’.

Klik op de afbeelding hieronder voor het volledige artikel, dat verschenen is in Marketing Rendement, nummer 1-2017.

A-artikel Onderscheidend pitchen-voorblad.jpg

Vic Diederen, eigenaar STORM Tekst & Training, www.stormtraining.nl in samenwerking met Wisse Kommunikatie, marjolein.tijdink@wisse-worldcom.nl, tel: 026-44 31 523, www.wisse-worldcom.nl.