De wereld van zoekmachineoptimalisatie (SEO) evolueert voortdurend: in 2024 zijn er opnieuw een aantal nieuwe trends en bewezen methoden waarmee rekening moet worden gehouden om succesvol te zijn in zoekmachineresultaten. In deze blog zetten we de belangrijkste nieuwe tactieken op een rij. Kunstmatige intelligentie (AI) & machine learning Vanzelfsprekend spelen AI en machine learning een […]
Wisse Kommunikatie neemt MediaTrainingBenelux over
Met de overname en de daarmee samenhangende uitbreiding van het team van trainers en consultants vergroten we niet alleen ons klantportfolio, maar bieden we zowel onze eigen klanten als de opdrachtgevers van MediaTrainingBenelux de mogelijkheid om te profiteren van een breder dienstenaanbod op het gebied van crisiscommunicatie, media-optredens en woordvoering. Evert van Wijk blijft nog […]
Innovaties: verantwoording en scores
De scorelijst van de innovaties wordt na iedere publicatie bijgewerkt. De verantwoording is hieronder te vinden, de recentste toevoeging is dikgedrukt. Innovatie Score 1 Automatische hartstilstanddetectie 87,71% 2 Circulair isolatiemateriaal 85,00% 3 Dotterrobot 84,46% 4 Waterstofmolen 81,92% 5 Platform voor circulair afvalbeheer 81,92% 6 eHealth Station voor meting vitale functies 81,21% 7 Oplossing voor opsporen […]
Geen klein bier
Het festivalseizoen is weer begonnen. Met alle voordelen van dien: muziek, zon, samenzijn met vrienden, kennismaken met nieuwe mensen, een gezellige camping en lekker eten en drinken. Maar natuurlijk ook met de nodige nadelen: gehypete maar teleurstellende optredens, de beloofde zon die waterig blijkt, vrienden die eigenlijk in de categorie ‘nu weet ik weer waarom […]
Maximaliseer je succes op LinkedIn
LinkedIn is niet zomaar een platform voor zakelijke netwerken; het is dé plek waar een bedrijf zich kan onderscheiden en echt impact kan maken. Maar wat werkt op LinkedIn? En wat moet je absoluut vermijden? Bedrijven die succesvol zijn op LinkedIn begrijpen dat het algoritme voortdurend evolueert, dat engagement draait om echte interactie en dat […]
ESG
64% van de millennials zal geen baan aannemen bij een bedrijf dat niet maatschappelijk verantwoord is 50% van de bedrijven laakt zijn inkoop afhangen van de ESG-prestaties van zijn leveranciers 54% van de huidige aanbestedingen en aanbestedingen omvatten gunningscriteria op het gebied van duurzaamheid 61% van de consumenten wil meer betalen voor duurzame diensten en/of […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 48
- Volgende »