Nieuws en blogs

National Millennial Community NL

The National Millennial Community’, een Amerikaanse organisatie die inmiddels meer dan 300 studenten omvat van ruim 40 Amerikaanse universiteiten, stelt Millennials en GenZ-leden in staat kennis uit te wisselen met generatiegenoten en in contact te komen met think tanks van multinationals als als Amazon, Boeing, Coca-Cola, eBay, General Motors, Google, IBM Corporation, McDonald’s, Microsoft, Puma, Sony, Starbucks, Toyota, UPS, Walt Disney, Warner Bros en YouTube. HAN-studente Denise Reina vliegt namens Nederland naar Los Angeles om de Amerikaanse NMC-leden persoonlijk te leren kennen.

03 Los Angeles.jpg

National Millennial Community NL

Wisse Kommunikatie, het bureau dat de NMC in Nederland zal vormgeven, heeft de geselecteerden inmiddels geïnformeerd over het vervolgproces: “Na de terugkeer van Denise Reina uit LA gaan we samen met haar bekijken wat de beste manier is om de Trans-Atlantische verbinding op te zetten en te onderhouden. Gezien het enthousiasme in zowel de VS als in Nederland, is een maandelijkse conference call wat mij betreft pas het begin van dit project”, zegt Serge Beckers.

Wisse-consultant Marlous Fortuin heeft Denise Reina op kantoor in Arnhem uitgenodigd om de laatste puntjes rond haar reis persoonlijk te bespreken. En meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om Denises verwachtingen op video vast te leggen.