Nieuws en blogs

Nieuwe samenwerkingspartner: CrisisConnect

Wisse Kommunikatie is de samenwerking aangegaan met CrisisConnect, een gerenommeerde app ter ondersteuning van crisismanagement. Met deze app heb je alle belangrijke contactpersonen en informatie in een paar tikken bij de hand, zoals draaiboeken, BHV- en calamiteitenplannen en taakkaarten. En een voordeel dat niet zo vanzelfsprekend is als het op het eerste gezicht lijkt: met de app heeft iedereen binnen de organisatie dezelfde versie van alle gegevens.

171002 CrisisConnect logo [complete verrijkt].png

CrisisConnect app

CrisisConnect is een handige app die ervoor zorgt dat alle betrokkenen bij een incident precies weten wat ze moeten doen. De app wordt compleet op maat gevuld voor iedere organisatie, met de eigen look-and-feel. Doordat gebruikers gekoppeld kunnen worden aan een of meerdere onderdelen, ziet de gebruiker alleen informatie die er voor hem toe doet.

Noodzakelijke informatie direct bij de hand

Alle belangrijke informatie voor een organisatie, zoals crisisplannen, calamiteitenplannen, BHV-plannen en formats, zijn beschikbaar te maken in de app. In de vorm van tekst, takenlijsten, afbeeldingen, instructievideo’s, formats en sjablonen; alle content die voor de organisatie van belang is, is in de app op te nemen.

Belangrijke contacten kunnen direct vanuit de app gebeld, gemaild of ge-sms’t worden; crisisteamleden hoeven deze dus niet meer op hun eigen toestel op te slaan.

App_dossiers (1).png

 

Veilig en up-to-date

De organisatie heeft de app zelf in beheer, de beheeromgeving werkt makkelijk en snel. Wijzigingen zijn direct zichtbaar in de apps van gebruikers, en de app heeft zich ruimschoots bewezen op het gebied van veiligheid en privacy.

Meer weten?

Neem gerust contact op via serge.beckers@wisse-worldcom.nl