Nieuws en blogs

PRogress

  • 23-04-2018
    Work in PRogress: Nieuwe klant: Ethypharm

    We hebben weer een mooie nieuwe klant kunnen toevoegen aan ons medisch portfolio: Ethypharm. Dit farmaceutische bedrijf is gespecialiseerd in producten op het gebied van pijnbestrijding, verslavingszorg en kritieke zorg.» Lees meer

    Ethypharm logo.png
  • 23-04-2018
    Spotlight: PR en Mediarelaties

    Het aanbieden van content aan de media is nog steeds een van de kernactiviteiten van Wisse Kommunikatie. Maar om deze content geplaatst te krijgen, moet deze wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. Managing partner Theo Snijders gaat hier dieper op in.» Lees meer

  • 23-04-2018
    Kennis delen: Wisse Kommunikatie voor de klas

    Dit semester verzorgt Wisse Kommunikatie de PR-module voor studenten aan de HAN, waarmee we hen een introductie geven in de wereld van PR, mediarelaties, tekstproducties als persberichten, en social media.» Lees meer

  • 23-04-2018
    PRspectief (1)

    Koen Uijt de Haag over voorwerk: “De ‘opdrachtgever’ heeft vaak geen idee heeft wat er precies bij een voorstel of dienstverlening komt kijken en hoeveel manuren eraan voorafgaan.”» Lees meer

  • 23-04-2018
    Partner in beeld: Janev & Janev

    Wisse Kommunikatie helpt menig opdrachtgever met zijn PR en communicatie in het buitenland. Hiervoor werken we samen met onze internationale partners. Graag stellen we aan u voor: Janev & Janev» Lees meer

    Worldcom partner.png
  • 22-02-2018
    Work in PRogress

    De meerwaarde van een All Agency Meeting werd opnieuw bewezen tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van communicatiebureaus van ServiceNow. Peter Drent was erbij.» Lees meer

  • 22-02-2018
    Spotlight: Event support

    Een event is een efficiënte manier om in direct contact te komen met je (potentiële) klanten en relevante media. Aan de hand van het event dat we vorig jaar mede-organiseerden voor onze opdrachtgever Synology geven we enkele tips en tricks.» Lees meer

  • 22-02-2018
    Dementie: wat nu?

    Dementie is een hot topic. Niet alleen door de impact die het heeft, maar ook door de initiatieven die in Nederland genomen worden om dementie te helpen voorkomen, vertragen, proberen te genezen of verlichten. En dat zijn er zoveel dat degene die op zoek is naar informatie snel de weg kwijt raakt. Waaronder ikzelf. Daarom heb ik het initiatief genomen om basisinformatie over dementie te verzamelen, die ik in deze blog beschikbaar stel.» Lees meer

  • 22-02-2018
    PRspectief

    Marlous Fortuin geeft haar visie op het fenomeen data driven marketing. “Juist de creatieve ideeën trekken extra aandacht en verdienen daarmee hun plaats in de marketing.”» Lees meer

  • 22-02-2018
    Partner in beeld: InstiCOM

    Wisse Kommunikatie helpt menig opdrachtgever met zijn PR en communicatie in het buitenland. Hiervoor werken we samen met onze internationale partners. Graag stellen we aan u voor: InstiCOM.» Lees meer