Panasonic is bij de gemiddelde consument vooral bekend om zijn televisies, camera’s en gereedschap, maar het merk heeft ook een uitgebreid portfolio B2B-producten, zoals retail-schermen toughbooks, projectoren en broadcast-oplossingen. Wisse zorgt ervoor dat deze producten in de juiste sectoren onder de aandacht komen, door middel van persberichten, evenementen en aansprekende klantcases.
Innovatienieuws
Reviewcampagne voor opslagproducten van Synology
Niets verkoopt een product beter dan een goede review van een gerespecteerde journalist. Voor Synology, fabrikant van netwerkopslag-oplossingen, heeft Wisse Kommunikatie dan ook een review-campagne opgezet om de producten bij de juiste mensen onder de aandacht te brengen. Wisse verzorgt het gehele proces, van de mediaselectie tot de logistiek van de producten, van het verstrekken […]
Burger zoekt betrouwbare informatie (maar heeft weinig vertrouwen in de pers)
Altijd weer leuk om te zien hoe de resultaten van weinig vernieuwende onderzoekjes in de komkommertijd uitgebreid in de media aangehaald worden en door anders denkenden becommentarieerd. Ik doe daar dit keer dankbaar aan mee, want het is in deze vakantieperiode best lastig een geschikt onderwerp voor de blog te vinden die ik conform de […]
Voorlichtingsevenement over Legionellapreventie
Legionella komt vooral in het nieuws na een uitbraak, zeker als deze voor veel mensen tot een naar ziekbed leidt. Beduidend minder aandacht is er voor de mogelijke preventiemaatregelen. Om daar verandering in te brengen, organiseerden wij namens Schell, de Duitse specialist in armaturen en sanitaire oplossingen, een evenement waar productmanagers, legionella-experts en journalisten informatie […]
De eerste stappen in de wereld van de PR
Vorige week was het dan eindelijk zo ver. De dag waarvan je wist dat hij ooit zou komen was daar. Ik kon beginnen aan mijn eerste échte baan in de communicatiewereld! Na een ietwat onrustige nacht, fietste ik vol goede moed richting station Nijmegen om de trein naar Arnhem te pakken en aan mijn eerste […]
Eerste hulp bij online solliciteren
Inmiddels zijn we al gewend aan het thuiswerken. Sterker nog, als ik zo rondvraag in mijn persoonlijke kring geven de meeste mensen aan het wel fijn te vinden. Geen reistijd, je eigen tijden indelen en veel flexibiliteit. Maar hoe gaan we hiermee om als we op zoek zijn naar een baan? Of in mijn geval: […]